De leukste school voor je hond!

Even voorstellen

Ik ben Nicole en al een aantal jaren werkzaam met honden.
Eén van mijn grootste wensen was een eigen bedrijf.
En nu heb ik de aller-leukste baan die ik ooit had durven wensen.
De hele dag ben ik met honden bezig.

Ik heb zelf drie super lieve honden, mijn webshop (DiNo's DogShop), mijn hondenschool  en een groot speurhondenteam voor vermiste honden (DiNo's DogSearch).

De naam DiNo is afgeleid van twee van mijn honden: Diego en Noah.
Zij waren mijn grootste inspiratie om als zelfstandige te beginnen, zodat ik meer tijd had om met hen door te brengen.

Ik vind het enorm belangrijk om mijn klanten en cursisten passend advies te geven.
Iedere hond en puppy is anders en het is belangrijk om daar rekening mee te houden.

Er wordt getraind op een leuke, speelse manier. Op die manier wordt er een fantastische basis gelegd tussen hond en baas, die is gebaseers op respect en teamwork. Want wat is er mooier dan samen met jou hond op een ongedwongen manier de wereld te kunnen ontdekken?!

Bij de lessen is er nooit echt een vast schema, ik kijk wat hond en baas nodig hebben en welke oefeningen passen bij de groep. Mijn streven is, om zowel hond en baas goed voorbereid op pad te kunnen sturen met ook een theoretische kennis. Ik vind het namelijk enorm belangrijk dat je als hondenbezitter leert te begrijpen waarom een hond op een bepaalde manier handelt. Op die manier begrijp je jouw maatje beter en kunnen jullie samen de wereld aan!